27 Ekim 2013 Pazar

Kankiler Arası Koşu Müsabakası


   2 hafta önce facebook'da kurduğum etkinliğe birçok arkadaşım katılacağını söylese de 5 kişi gidebildik Neşet Suyu parkuruna :) Konu koşu olunca herkes su-koyveriyor :p Sonuç olarak ben, Sibel, Tuncer, Ceren ve Mehmet Ali parkura ulaştık. Planımız koşan koşacaktı, koşamayan yürüyüp parkuru tamamlayıp 6 kilometrelik bir aktivite gerçekleştirecektik. Nitekim öylede oldu. Tabi Tuncer'in parkurda oksijenin fazla gelmesini bahane edip sigara içmesini ve Mehmet Ali'nin de fotoğraf çekmek için defalarca durmasını saymazsak :) 
   Bu sefer hem 5km süremi hem de ortalama tempomu düşürmeyi hedeflemiştim. Daha önce Adım Adım ekibiyle bu parkurda koştuğum için ne yapmam gerektiğini biliyordum. İlk kilometrede bulunan yokuşları temkinli çıkıp inişleri ise hızlı gerçekleştirdim. Zaten daha önce yokuş inerken yavaş inmeye çalıştığımda daha çok yorulduğumu öğrenmiştim. O yüzden koyverdim gitti yokuşlarda. Son kilometrelerde bir çok düzlük vardı ve enerjimi son haddine kadar kullandım.
   Bu sefer koşarken app olarak Runtastic'i kullanmadım. Çünkü GPS'in zayıf olduğu yerlerde koşu app'ları doğru mesafe ölçemiyor. Runtastic'de doğru ölçemediği gibi aktivite sonrası manüel düzeltme yapamıyor. Oysa ki Nike+ app koşu bitince gerçek koşu mesafesini düzeltme imkanı veriyor. Eh zaten Neşet Suyu parkuru 6 km, mevcut sürede doğru olacağından doğru mesafe ile doğru sonuca Nike+ ile ulaştım. 5km süremi 28dk civarına ve ortalama tempomu da 5.40dk/km ye indirdim. Tabi inişlere ve çıkışlara rağmen :)

   Koşudan sonra sözleştiğimiz gibi parkurun yanında bir mekana gittik ve kahvaltı yaptık. İçeride odun sobası yanıyor ve ekmekleriniz onun üstünde kızarıyor. Gerçekten huzur ve keyif verici. Orada bir çok mekan olduğundan isim vermiyorum :) Organizasyona katılan tüm arkadaşlarıma çok teşekkürler, çok keyif aldım :)) Bir daha ki koşu 29 Ekim'de. Tatil olduğundan sabahtan uzun bir koşu, akşam da bayram yapmayı planlıyorum :) Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder