12 Ekim 2013 Cumartesi

10 K



   Merhaba,
   İlk 10 km koşumu tamamladım, gururla sunuyorum :) Adım Adım koşusundan sonra 3 gün dinlendim ve çok yoğun olmayan bir iş günü sonunda eve gelince hemen hazırlandım. Isınma hareketlerini evde yapmayı tercih ettim ve kapıyı kapatır kapatmaz koşmaya başladım. Önce İçerenköy'den Bostancı'ya indim oradan da sahilden Caddebostan Migros'a kadar koşup geri döndüm. Toplamda 52 m rakım inip çıktım. Bostancı'ya inerken beton zeminde koştuğumdan ve hızımı çok kontrol edemediğimden bacaklarım biraz ağrıdı. İnişlerde daha temkinli olmayı öğrenmeliyim sanırım :p

   Bir maraton koşmak için bu mesafeden 4 tane koşmam gerektiğini düşününce biraz garip oluyorum :) Hava gerçekten çok güzeldi ve az nem vardı. Aslında tam koşu havası vardı zaten sahilde bir çok insanda koşuyordu. Koşarken dinlemem için ünlü DJ arkadaşım DJ Tu-Tu-Tuncy bana bir mix hazırlamıştı ve koşu boyunca onu dinledim beni çok motive etti :) Koşu bitince biraz durup kendimi dinledim. Nefes alış verişlerim çok hızlanmıştı ve uzun süre kalp atış hızım normale dönmedi. Alışkın olmadığım bir mesafe tabi bu yüzden bundan sonraki birkaç koşumu daha az mesafede tutup vücudumun dinlenmesini sağlayacağım.


   Bayram tatilinde Bulgaristan'da olacağım ve tabi antrenmanlara devam :) Yüksek rakımlarda Jog ve interval çalışmaları yapacağım. Görüşmek üzere :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder