4 Eylül 2013 Çarşamba

7K Hazırlıkları

 
 
 
   Nike, her yıl Runİstanbul etkinliğini düzenlemekte. Geçtiğimiz yıllarda da bunu biliyordum ama çok ilgilenmediğimden hiç koşmadım. Hazır koşmak için bahane ararken bu etkinliğe katılayım diyorum :) Ayrıca koşmaya yeni başlayan biri için 7 km antrenmanı yapmak oldukça mantıklı bir hedef. Geçen günkü 5 km denememden sonra yarın açık havada 7 km koşmayı deneyeceğim. yaklaşık Runİstanbul koşu parkurunu kullanmayı düşünüyorum. Bostancı sahilden Caddebostan'a doğru yürümeyi hep sevmişimdir bu yüzden koşmakta güzel olur diye düşünüyorum. Evim İçerenköy'de, bu yüzden arabayla sahile gideceğim. Arabayı park etmek için Küçükyalı sahilde ücretsiz otopark var. Sanırım spor yapanlar için düşünülmüş, çok düşünceliler gerçekten :)

   7 km'yi nasıl koşmam gerektiğini düşündüm. Bir kerede koşamayacağım, o yüzden interval çalışması yapacağım.  3 X (2km koşu+2dk yürüme) + 1km tempolu koşu şeklinde yapmayı düşünüyorum. Bana şuan için ağır gelebilir ama havaların serin olması ve güzel bir yer de koşmam beni motive eder ve tamamlarım diye umuyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder