3 Eylül 2013 Salı

Start Verildi


   Bugün erken kalkmak için kendime söz vermiştim ama olmadı. Saat 11 civarı uyanıp birkaç kuruyemiş yedikten sonra spor salonuna gittim. Yoğun bir kahvaltı yapsaydım en az 2 saat beklemem gerekirdi ve o kadar zamanım yoktu. Neyse spor salonuna gittiğim gibi ısınma hareketleri ve kısa bir yürüyüş yaptım. Ardından atladım koşu bandının üzerine :)
   Önce 8km/s hızla koşmaya başladım. Tabi koşarken de duruşuma, yere basışıma dikkat etmeye çalıştım. 800 m koştuktan sonra yavaş olduğumu düşünerek 10km/s'e hızlandım ancak çok dayanamadım :) 1150 m sonunda yürümeye başladım. 150 m yürüdükten sonra dinlendiğimi hissederek 10 km/s hızla tekrar koşmaya başladım. 3500 m olduğunda tekrar yürüyüşe geçtim ve 250 m yürüdükten sonra son 1250 metreyi 11km/s ile tamamladım.
   5k koştum ve 2 defa yürüme molası verdim. Genele baktığımızda ortalama 9km/s hızla koşmuşum.  Bunun adına "interval" türkçe adıyla "aralık" antrenmanı deniyor. Ben belirli bir kurala uymadan yaptım ama program oluşturarak daha geliştirici hale getirmeyi düşünüyorum. Koştuğum için mutluyum bence güzel bir antrenmandı :) En azndan 5 km koşabilmek çok güzel :)
  2 gün sonra tek yürüme aralığıyla 5km koşmayı deneyeceğim. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder