9 Eylül 2013 Pazartesi

5k Antrenmanım


   Planladığım gibi, bu sabah saat 10.30 civarında uyandım ve bir tane muz yiyip giyinip attım kendimi dışarıya :) Küçükyalı'da arabayı bıraktıktan sonra sahilde ısınmaya başladım. Bu sefer ısınma olayına dikkat ettim, meğer önceki koşularımda (zaten daha 3 koşu yaptım ama olsun :p ) yeteri kadar ısınmamışım. Bundan sonra daha çok dikkat edeceğim belirtmek istedim. Bu koşumda koşu bilgilerimin kaydı için Runtastic yerine Nike+' ı kullandım. Nike+'ı kullanmamın sebebi, aktivite yaptıkça NikeFuel diye bir puan biriktiriyorsunuz ve Nike'ın sitesinde bu yayınlanıyor. Arkadaş ekleyip arkadaşlarınızın koşularını görebiliyorsunuz. Daha sosyal bir uygulamaymış gibi geldi. Tabi eksikleri Runtastic programına göre çok ama olsun ikisini bir arada da kullanabilirim :)
   Isınmamı bitirdikten sonra koşmaya başladım. Daha ilk kilometreden zorlanıcağımı anladım. Öğlen vakti koştuğumdan mıdır bilmem birden bir ağırlık çöktü. 2.5 kilometre geçtikten sonra 10-15 sn yürüme molası verdim. Sonra 3.5 kilometreden sonra da 20sn civarında yürüdüm :( Sonuç olarak 32 dk civarında 5 km koşmuş oldum. Önceki 5km koşum koşu bandında olmuştu ve 34 dk da koşmuştum. Dışarıda koşmak daha zor bir de 2 dk iyileşme var ama 5 km koşarken bile zorlanmak bana ağır geliyor. Hırslı bir yapıya sahip olduğumdan hedefime ulaşmak için koşuyu bırakmıyorum ve çok fazla zorlanıyorum. Antremanlarda 5km koşuna devam edeceğim. Bir sonraki koşumu 2 gün sonra yapmayı planlıyorum. Belki yarın değişiklik olsun diye ağırlık çalışması yapabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder