21 Aralık 2013 Cumartesi

Fanatik Indoor Cup


   Yine bir organizasyon :) Nasıl mı oldu... Geçenlerde evde otururken Koşuyoruz Facebook sayfasından tanıdığım Umuthan ve Sibel beni aradılar. Dediler ki; Fanatik Indoor Cup diye bir yarışma var katılır mısın? Gerçekten çok sevindim... Böyle güzel bir yarışta beni gruplarında görmek istemeleri beni çok mutlu etti :) Yarışma 12 Ocak 2014 de olacak. O güne kadar her hafta pazar günleri gidip antrenman yapacaktık. İlk antrenmanımızı da 15 Aralık Pazar yaptık :) Fotoğraflarda o günden...
   Sinan Erdem Atletizm Salonuna ilk defa bir konser için geçen sene gitmiştim. O yüzden çok meraklı değildim açıkçası. Ancak spor yapmak için son gittiğimde içeri girdim ve ne göreyim... Tam anlamıyla bir atletizm salonuymuş meğer. Koşu pisti, uzun atlama, yüksek atlama, gülle atma, 60 m koşu pisti hepsi mükemmeldi. Kendimi gerçek bir atlet gibi hissettim, inanılmazdı.

   Önce, Antrenmanyap grubu hepimizi toplayıp kısa bir bilgilendirme yaptı. Kimin nasıl yarışabileceğini, amaçlarının ne olduğunu, neler yapmamız gerektiğini açıkladılar. Konuşma sırasında hiç sıkılmadım aksine eğlendim diyebilirim. Zaten etrafımızdaki insanlar gayet eğitimli ve spor yapmayı seven kişilerdi. Hiç yabancılık çekmedim, sanki kendi iş yerimle beraber bir organizasyona katılmış gibiydim.
 



   Sonradan ısınma hareketlerine başladık. Hocalarımız bizi zorlu antrenman öncesi iyice ısındırmak zorundaydı ve başarılı oldular :) Zorlu geçen bir başlangıç sonrası antrenmanlara başlamaya hazırdık. Ben önce yüksek atlama ile başladım :) Nedenini bilmiyorum gaza geldim işte :) Pek başarılı oldum sayılmaz gerçi ama çok eğlenceliydi. 12 Ocak'daki finalde de yüksek atlama yapacağım. Ardından 60 m çalışmalarına başladım ama çok zor gerçekten. Arka arkaya 5-10 tane yapınca bacaklarımın hatta üst vücudumun da hiç çalışmadığı yerleri zorlandı. Sonradan çok sıkıntısını çektim 1 hafta boyunca :) 60 m de çok fena sayılmam gerçi çalışarak geliştireceğim :)
   Ardında asıl mesele 200 ve 400m koşularına geldi. Pistin etrafında 1 tur atınca 200m, 2 tur atınca da 400m koşmuş oluyorduk. İlk önce 200m denedim ama çok başarılı olamadım sayılır. Daha sonra yaklaşık aynı ekip ile 400m koştuk ve ben ikinci oldum. Bu çok garipti... 200m koşup arkalarda kalan ben aynı ekip ile 400m koşunca ikinci oluyordum. Demek ki uzun mesafe olarak 400m koşmam gerekliydi :)

   İşte böyle geçti ilk antrenman. Artık ikincisinde de kendimi geliştirmeye başlarım :) Görüşmek dileğiyle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder