8 Aralık 2013 Pazar

Bu Bir F1 Koşusudur


   Merhaba,
Geçenlerde, Facebook Koşuyoruz sayfasında Türkiye Maraton Koşanlar Grubu'nun bir etkinliğini gördüm. Aktivite, İstanbulpark Formula 1 pistinde 2 tur koşulacak şekilde 10 km olacaktır. Daha önce hiç görmediğim bir yer ve ayrıca içinde koşu olduğundan hemen gitmeye karar verdim :) Ancak o kadar kolay değildi... Start saati 8.00 ve hava da buz gibi olacaktı. O soğukta asfalt pistte 2 tur atmak gerçekten kolay olmayacaktı.

   Pazar sabahı saat 6'da kalkıp yollara düştüm. Havanın soğuk olacağını bildiğimden sıkı giyindim ama Bostancı ile Kurtköy'ün ısı farkı meğer çok fazlaymış. Pistin üstünde yer yer buzlanmalar vardı ve hatta kayıp düşme tehlikesi geçirenler oldu. İstanbulpark ilk yapıldığında diğer F1 pistlerinden farklı olarak inişli ve çıkışlı olduğunu söylemişlerdi de inanmamıştım. Yani düz yol yok desem yeridir :) ya iniyorsunuz ya da çıkıyorsunuz :) Hem soğuk, hem buzlanma hem de iniş-çıkış beni gerçekten zorladı.

   Ancak diğer koşularımdan farklı olarak bu sefer cep telefonumdan Runtastic uygulamamı açmadan koştum. Parkur olduğundan dolayı zaten kafamda kaçıncı kilometrede olduğumu tahmin edebiliyordum. Bu aslına bakarsanız daha rahat koşmamı psikolojik de olsa sağladı. Peki sonuç? İlk 10 km koştuğumda derecem 1s 10dk olmuştu. Ancak bu koşuyu 59dk 40sn de bitirdim :) Yani artık 10 km mesafeyi 1 saatin altında koşabiliyorum, bu beni çok motive ediyor :)

   Soldaki resme bakınca sanki kendimi pilotmuşum gibi hissettim :) Aslında yarış aracı kullanmadım, sadece aynı yerde koştum ama o kadar ünlü pilotun yarıştığı pistte koşmak bile güzel bence. Belkide koşmanın bu yanı güzel. Başarıyorsunuz ve arkanıza dönüp baktığınızda kendinizle gurur duyuyorsunuz.







   Ayrıca Koşuyoruz ekibiyle çok güzel fotoğraflar çekildik. Aşağıda da bunlardan birkaçı var :) Görüşmek dileğiyle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder